Čia galioja bendradarbiavimo principas - laimėti turi visi !

Mūsų tikslas - pridėtinės vertės sukūrimas
Mūsų vertybės - patikimumas ir partnerystė
Mūsų įrankiai - žinios plius pažangios technologijos

IN-TECH arrow IP telefonijos skambučių centras
 E-mail


Image
Skambučių centras - tai skambučių užlaikymo eilėse, valdymo ir jų perdavimo aptarnaujantiems agentams mechanizmas.
IVR (Interactive Voice Response) - tai automatinis atsakiklis, leidžiantis skambinančiam abonentui pasirinkti norimą sritį arba konkretų abonentą, su kuriuo norima kalbėti.
CRM (Customer Relationship Management) - tai sistema, kuri duomenų bazėje laiko informaciją apie klientus, su jais susijusių veiksmų istoriją ir pan.

Skambučių centro, IVR'o ir CRM'o integravimas jums padės:
  • kokybiškiau aptarnauti klientus
  • neprarasti klientų, juos užlaikant eilėse
  • palengvinti aptarnaujančio personalo darbą
  • matyti agentų užimtumą ir skambučių statistikas įvairiais pjūviais
  • skirstyti klientus pagal prioritetą, taip skiriant daugiau dėmesio ypač svarbiems klientams.
  • skambučių centras jums padės sutaupyti ir uždirbti pinigus!


Žemiau esančiame paveiksle yra parodytas principinis skambučio keliavimo mechanizmas.


Image



Šioje schemoje IVR ir CRM blokai nėra būtini. Atėję skambučiai gali patekti į eiles tiesiai, aplenkdami IVR'ą, o taip pat skambučius priimantys agentai gali nesinaudoti CRM sistemos paslaugomis.